F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012

3 participantes

Ir abajo

Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012 Empty Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012

Missatge  Massi Dv 3 Feb 2012 - 12:56

Un cop més, el Mas Pou es llença a avaluar l'últim partit del gran Tirol:

Primer de tot, dir que estic molt orgullòs dels xavales. Últim partit de la primera volta contra els primers (Teòricament el millor equip amb el que ens enfrontarem aquest any), sense el porter titular i amb una pluja de collons, i vam ser capaços de palmar tant sols per 4 gols. Procedeixo a la puntuació personal.

Xevi (La sorpresa) 8 - Debut del nostre Pinto particular. Segur en les sortides i capaç de parar, fins-i-tot, les boles enverinades del tiet Mas. No s'endu el 9 per la falta d'encert en els saques amb el peu. Entenibles per la seva lesió, però.

Mas (Millorable) 6 - El que subscriu aquest mail no sta gaire content amb el seu partit. Malgrat com a defensa te certa solvència i va passar-se gran part del partit perseguint al millor jugador de l'equip contrari i patir pilotades al rostre per salvar la seva porteria, li manca ser capaç de controlar una puta bola. Promet millorar.

Sanga (Solvent) 8 - Que puc dir del Sanga que no hagi dit ja. M'encanta quan juga de central. És el vertebrador de la defensa i cada cop comet menys errades.

Marc (El retorn) 8 - Uoh el passi que es va inventar el Marcus que el calvo no va saber materialitzar. Uoh com abans se'n va anar d'un utilitzant el seu cos, amb garra, coratge. Per fi torna el Marc que reclamava.

Perales (Discret) 6 - Poca aportació del guaperas i certa descol·locació posicional en trams del partit. La pluja i el Melendi me'l tenien distret.

Efren (Desaparegut) 7 - Va aportar poca cosa condicionat per una ferrea defensa de l'equip contrari. Crec que la nova tàctica exigeix a les vedettes un plus que en aquest partit no ens van poder donar. Torno a recordar que jugavem contra els millors.

Juarez (De més a menys) 6 - Va començar electritzant però es va anar desinflant minut a minut. Possible síndrome Cristiano de desesperació davant d'un porter contrari molt ben col·locat. En certs trams del partit, quan jugava per l'esquerra, va abandonar en masses ocasions la defensa, creant seriosos problemes al tiet Sanga.

Quim (Treballador) 8 - Sacrificat, currante, l'amo del mig camp. Com ja he comentat, la superioritat de l'equip contrari no va permetre que lluís la seva millor versió però el nostre Iniesta particular va fer feina. No li poso el 9 per fallar el passi estratosferic del gran Marcus.

Arnau (Whatsuppero) 7 - Un xic distret per culpa de les noves tecnologies. Estic quasi convençut que portava el seu Samsung Galaxy porc a sobre el qual anava consultant en moments del partit. Va tenir un parell de detalls tècnics als que no ens tenia acostumats però li va mancar baixar més a defensar. Recordo, però, una jugada en la que si va optar per ajudar en la defensa, després de la qual es va fondre per la falta de físic (Jo tb peco d'això, no ho puc tenir en compte)

Ale pues.

Fins la setmana vinent.

Sr. M.

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012 Empty Re: Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012

Missatge  Efreniki Dv 3 Feb 2012 - 16:11

Mmmm.... per un cop no estic gaire d'acord amb les puntuacions del sr Mas. De fet, només coincidiria amb 2.

En termes generals sí, perdre només de 4 contra els líders i sense el porter titular té el seu valor. La pluja no em sembla pas cap excusa pq quan plou ho fa per ambdós equips. Però individualment....

Xevi 9 - Sense que en Kamui se'ns enfadi va fer un partidàs. Sortint a l'un contra u, saltant als còrners i pilotes dividides... evidentment la màxima puntuació no la mereix però un 8 tampoc.

Mas 4 - I tan millorable... no fotem. Després de tants anys jugant no saber controlar una pilota sense cap dificultat no té perdó. Amb aquesta tàctica les bandes han de ser lleons i les vedettes no van poder fer res pq no teníen ni cristo que abordés les bandes.

Sanga 7 - Sobrevalorat. Reconec q és un valuart i q té molt de pes al vestidor però de tant en tant li van b les crítiques per millorar. Molt lentot treient la pilota jugada, perdent-ne moltes i patint una pájara al final del partit. Ho va arreglar amb un jugadot i tallant joc és una fera.

Marc 9 - Un altre partit molt bo d'en marcus. en la línia de l'altre partit i aquest cop li va sortir, per fi, una passada que fa anys que prova, jejeje!

Perales 6 - Un dels dos amb els que estic d'acord amb el sr Mas. .

Efren 7 - La puntuació correcte però "desaparescut" no crec q sigui l'adjectiu. Vaig haver d sortir al camp per ensenyar a les "falses bandes" empanats de la vida a obrir-se per recolzar el sanga a treure la pilota. Més d'una passada a dalt i potser sí només un xut a porteria però si l'equip no estira des de baix les vedettes no podem fer-hi res. Amb aquesta tàctica si les bandes fan llufa a dalt només sóm 2 contra tot un món.

Juarez 6 - L'altre amb el que estic d'acord.

Quim 7 - Un altre com el Sanga, sobrevalorat. Una mica chupón no va buscar la combinació i va fallar una ocasió claríssima davant de porta. A mi m'haguessiu crucificat per molt menys. Sé q us fa por per la seva fila de pincho pelón però les coses clares i la xocolata espessa...

Arnau 5 - És una broma? pensava que no havia vingut, jajajaja! Va fer un parell de controls i passades ben fetes. Poqueta cosa més i a aquestes alçades no ens podem conformar amb això. És com si li possèssim un 8 al Mas perquè controla una passada d'en Quim a la banda.

Crític i dur ho sé però penseu q un amic és aquell q diu les veritats, jejeje!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012 Empty Re: Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012

Missatge  Kamui Dv 3 Feb 2012 - 23:09

jodo segons les puntuacions semblen dos partits diferents... algu pot donar un tercer punt de vista?

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012 Empty Re: Avaluació partit del 1 de Febrer del 2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum