F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Proposta tirolística: Harlem shaker

2 participantes

Ir abajo

Proposta tirolística: Harlem shaker Empty Proposta tirolística: Harlem shaker

Missatge  Efreniki Dc 27 Feb 2013 - 11:33

Molt bones companys!

El darrer partit, que tot sigui dit, eren molt bons i vam plantar cara una estona... es va comentar la possibilitat d'aplegar-nos per xerrar sobre el futur del Tirol. Jo el tinc ben clar de fa mesos i, de fet, pensava tenir-ho clar fa 1 any tot i q vaig tornar a picar amb falses promeses.

Bé, el q realment venia a dir és que com q es preveu la mort anunciada de l'equip voldria enllestir-ho amb el cap ben alt i això implica fer canvis.

El primer és q de forma nazi (com era habitual en mi) vaig otorgar la capitania a l'Àlex regalant-li un braçalet. Sí, em va sortir de la puta polla i si algú hi té res en contra pot enfrontar-se cos a cosa amb mi, cap problema, tot és negociar Evil or Very Mad Després de 5 anys de patiment i vivint-ho amb intensitat el nostre capità de tota la vida està enfonsat i valia la pena acabar la nostra història recordant-lo com un gran.

El tema és fort pq potser no ho sabeu però ahir vaig veure partit amb en Pau i vam estar xerrant de la verdadera història del Tirol. Tot va començar una tarda estiuenca de 2007 quan el Mikel va proposar fer un equip de futbol per aplegar-nos i fer uns riures. Sí paios sí! Va ser ell!! El q va passar posteriorment és q es va rentar les mans i no es va amoïnar de res més i el Pau i jo ens vam moure per cercar info i donar-vos-la en una reunió a l'Snack de Pg St Joan.
La resta ja la sabeu. Qui s'ha mogut sempre, qui ha fet inscripcions, pagaments, fitxes, etc...

El segon és que proposo fer un video de Harlem shaker al vestidor.

Per si algú no està al cas passo un enllaç https://www.youtube.com/watch?v=58ZCdCCEM1U

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta tirolística: Harlem shaker Empty Re: Proposta tirolística: Harlem shaker

Missatge  Sanga Ds 2 Mar 2013 - 0:12

Res a dir Efreniki, realment res a dir tret que gràcies al teu esforç hem estat durant el que hem durat. Qui no ho vegi que s´hi posi fulles! Els porquets a la porquera.
El cap ben alt per al gran Efrén!!! Duré el braçalet fins que no em quedi esma nano!!

Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta tirolística: Harlem shaker Empty Re: Proposta tirolística: Harlem shaker

Missatge  Efreniki Dg 3 Mar 2013 - 14:03

T'agraeixo la resposta Àlex. Sé q ets conscient q ningú més responia al post i q estàs païnt mica en mica que això s'acaba per culpa de la manca d'implicació i de les falses promeses a la darrera reunió a Ca el Catxes...

Molts ànims i com molt bé dius tu, acabem amb el cap ben alt per tenir-ne un bon record

AAAAAAAAUUUUSSSSSSSSS!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta tirolística: Harlem shaker Empty Re: Proposta tirolística: Harlem shaker

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum