F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

3 participantes

Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Efreniki Ds 20 Abr 2013 - 11:44

Bé nois,

segurament escrigui això a mode d'introspecció personal perquè dubto molt que algú ho llegeixi...

Recordo aquella idea surgida per una ment privilegiada com és la d'en Mikel. Encetàvem una època en què passàvem els 25 anys i tots començàvem a acabar les respectives carreres universitàries o assolíem una certa estabilitat a les nostres vides. Els sopars de ca la Rosa van esdevenir un fracàs ja no tant per les indigestions sofertes el dia següent ni pel tracte insultant dels seus empleats sinó per l'acoplament d'èssers desconeguts que no permetien establir diàleg amb els amics que volies. Llavors el sr Mas va tenir una idea miraculosa en el seu moment. Crear un equip de futbol perquè els pura sangs, units a transfusionats i mercenaris poguèssim veure'ns amb l'excusa del partidet setmanal.

Tot anava collonut. Fèiem partits amistosos, estàvem pendents els uns dels altres per saber qui hi anava i qui no i, sobretot i el més important, ens mantenia en contacte. Un cop allà a la Meiland, petàvem la xerrada, fèiem uns riures, en ocasions vèiem els partits del Barça mentre sopàvem, etc... En aquelles èpoques fins i tot, el fòrum era una eina on hi participava tothom amb ganes i il·lusió. Fèiem anàlisis dels partits, ens picàvem, convocàvem aniversaris, dèiem de fer partits amistosos, sopars de raves... quines èpoques, oi?

Ara, d'ençà que vàrem començar tot plegat el fòrum ha esdevingut una eina obsoleta. Morta. Alguns pura sangs van abandonar l'equip: Arnau, Pau... d'altres no van formar-ne part mai, tot i el reclam popular (Sergi). Fins i tot, alguns transfusionats com el Robert i el Mos en àn formar part en algun moment. Ara però dels pura sangs que queden actius: Mikel, Òscar, Àlex i Arnau i Efrén, la majoria punxen per feina, o per altres motius que els interessa més. Arribem als partits amb el temps just per canviar-nos jugar i tots cap a casa. En prou feines establim diàleg entre nosaltrtes sinó és per insultar-nos o criticar-nos. A sobre, un "idealista" com jo veu q hi ha partits on els seus colegues no venen i ve gent ddesconeguda a jugar. On és doncs l'essència del Tirol?? ja la podeu cercar ja... s'ha ben esfumat! Per això el Tirol ja no té cap sentit per a i. Vull donar les gràcies a l'Àlex pel seu esforç creatiu i pencar per a tots nosaltres amb el fòrum. N'hi ha que se t'hi han cagat al damunt però jo valoro moltíssim la teva feina. Gràcies a paios com tu encara ens seguim veient enguany. Ara a veure el que dura la broma... Llei de vida paios. No es pot anar contranatura... desitjo a tots els pura sangs que us vagi tot molt bé i a la resta el mateixc perquè encara q fotem aquestes conyes tots sóm purs de ment i sentiments i us heu guanyat els meus respectes. Adéu Fòrum, adéu!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty Re: ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Sanga Ds 20 Abr 2013 - 13:27

El que ha passat no deixa de ser la llei de la vida: cadascú ha anat donat preferència a fer altres coses a participar al fòrum, venir a jugar, etc... Suposo que, deixant de banda que això és un grup d´amics, el Tirol no deixa de ser un equip de futbol. Com a tal, només hem anat donant vida a això els que realment volíem jugar. Realment només feiem l´acte de veure´ns i no xerravem de les nostres vides ni inquietuts. El que ens queda a partir d´ara és anar-nos veient cadascú segons els seus estímuls i deixar que la vida evolucioni en aquest sentit. Hi han víes que en un futur ajudaran a seguir-nos veient com els sopars de raves, aniversaris, etc.. El temps ho dirà tot plegat.
En quan a l´equip, no puc dir res dolent de ningú. Només destacar uns petits punts, si em permeteu... I si no que us follin!!
Pura Sangs
Alguns (i m´hi poso tb jo) hem dut el pes important durant aquest anys i la nostra tasca "titànica" ha estat digna
d´admirar. Alguns hem patit el que no està escrit partit rera partit i tot i així hem continuat fins la fi (com no podía ser
d´altra manera). Veiem el Tirol com a la familia que s´ha de defensar i criticar a parts iguals.Altres que no han participat tant han fet un gran esforç venint quan obviament no els hi agradava el futbol.
Ja farem soparets i cosetes per seguir-nos veient eh tarats?!?!?!?!
Gent no tant pura sang
Aqui poso els exemples de grans amics com Salva, Marc i Kamui. No ereu del grup original i heu estat donant la cara partit rera partit. Heu lluïtat molt per a seguir mantenint això i s´ha de reconèixer el vostre esforç. Heu fet una feina extraordinària nanos. Gràcies de tot cor.
Vedettes (un apartat que em fa particular il.lusió comentar)
Reconec que el tri-partit vedette al començament feia ràbia xq no passaven la pilota però haig de reconèixer a Efrén, Quim i Juàrez que han aconseguit que això durés molt temps. Mentre alguns pura sangs suaven del fòrum i de l´equip ells han estat allà SEMPRE. Sent competitius com sou (jo també ho soc al mateix nivell) heu aguantat derrotes xunguíssimes i heu seguit venint. A part de jugar li heu donat vida a l´equip amb la vostra "peculiar" manera. Ha estat un honor ser-hi al vostre costat vedettes!!! GRÀCIES
Efreniki
Moltes vegades ha quedat com el dolent, el nazi, el ratllat.... Segons la meva opinió, i creieu-me que el conec jeje, ha hagut de fer el paper de germà gran visceral per a estimular a molts de vosaltres. Si cap de vosaltres creu que ell ha disfrutat esbroncant a algú s´equivoca. Tot el que ha fet ho ha fet perqué s´ha vist responsable de tots nosaltres i això ha estat injust per a una sola persona. És fort i com ho és expressa els seus sentiments amb aquesta mena d´exposicions que fa. Quants han tingut les pilotes de fer-ho? Si em permeteu haig de dir que gairebé tots els meus esforços han estat per estar al seu costat en aquesta tasca. Per mi ETS EL MÉS GRAN paio... Amb tú a mort!!!

Per la meva part com a administrador ha estat un honor crear aquest fòrum i ajudar un xic més a compartir les nostres "cosetes". He fet moltes variacions que m´han fet molta ilusió com les de Nadal i les altres. He patit molt en alguns moments però en termes generals ha estat tot un plaer.

Gràcies a tots per compartir aquest equip
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty Re: ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Kamui Ds 20 Abr 2013 - 16:29

Falta el botó de "me gusta" al foro :p

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty Re: ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Sanga Dg 21 Abr 2013 - 18:54

jejejeje és cert Paris. Merci per contestar al "parrafadot" que hem fotut Wink
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty Re: ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Efreniki Dl 22 Abr 2013 - 9:56

Hosti Àlex! Em deixes sense paraules paio... En primer lloc agrair tot el q has dit pq en relitat t comparteixo tots els teus pensaments menys un, però realment tens tota la raó. L'experiència ha sigut positiva i n'estic totalment orgullós de tots vosaltres. Dedicar-me un paràgraf particular ha sigut l'hòstia putíssima, jejeje!

Jo, tot i semblar un nazi començant per les teories racials fins a la capacitat de fer comentaris sense escrúpols, en realitat valoro molt, potser massa aspectes com l'amistat. Amb els anys us n'adonareu q d'amics n'hi ha pocs i q els q hem lluitat per mantenir-nos units sempre ho hem fet de bona fe. Seguirem veient-nos tot el possible però aquí és on discrepo amb l'Àlex. Cada cop costarà més precisament pel tema de les preferències, etc. Què hi farem, és llei de vida. Ja sabeu on sóc i us considero uns paios collonuts, germans al cap i a la fi o sigui q tot el q necessiteu o pugui fer per vosaltres no dubteu a demanar-m'ho.

Un bon Aus per a tots vosaltres, en especial, a l'Àlex que, com jo, ha lluitat per mantenir-nos aplegats fins el darrer moment.

AAAAAAAAAUUUUUUUUSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX! Empty Re: ADÉU FÒRUM! GRÀCIES ÀLEX!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum