F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estratègies i tàctiques per jugar a F7

+3
marcus
Kamui
Efreniki
7 participantes

Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Efreniki Dt 31 Ago 2010 - 13:22

Hola companys!!

Sé q més d'un no les té totes pq mai ha jugat a F7 i està un pèl acollonit pel q ens pugui caure. En primer lloc, tranquil·litzar-vos pq som conscients q la 1a temporada serà d'aprenentatge o sigui q, com diu en Javo, be Tirol my friend

No obstant, us facilito un enllaç d'una web q he trobat prou interessant pq veieu com ens podem col·locar al camp i com ens podem desplaçar x afavorir passades, tallar contraatacs, etc...

http://www.slideshare.net/guest087c52e/movimientos-bsicos-de-futbol-7

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Kamui Dt 31 Ago 2010 - 16:07

ningu ho mirara efren :p estaria be saber les normes primer XD

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Kamui Dt 31 Ago 2010 - 16:42

normes futbol 7 del 2008

http://www.uecabrera.org/Informaci%C3%B3%20diversa/Reglament%20Futbol%207.pdf

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  marcus Dt 31 Ago 2010 - 19:47


M'he llegit una mica les normes de F7, que deuen ser les oficials, ja que a la Meiland no hi ha fora de joc, a veure que passa.

Hem de mirar (ja ho he dit en altres fils, de què juga cadascú
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Kamui Dt 31 Ago 2010 - 20:10

jo de devanter :p

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  marcus Dt 31 Ago 2010 - 21:58


¿Kamui Ibra?

marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Sanga Dt 31 Ago 2010 - 23:07

En primer lloc: aquest post está posat massa abaix i si us fixeu només els friki-poux hem contestat.
He estat mirant la presentació de l´Efrén i hi han coses básiques esencials (el pdf no el puc obrir encara).
Obriu un post amb tot això més amunt si no voleu que només parlem els de sempre.
Jo faria una formació 3-2-1 (creador-destructor) o una 2-3-1 (arriscadíssima amb extrems). Seguim pillant info i xerrant per aquí nenes.
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  xevi Dc 1 Set 2010 - 21:17

Primer de tot, Kamui ves a parir panteres!!!
Que vols dir amb que ningú ho mirarà!!! El teu enllaç no es pot ni obrir.
Jo crec que el Sanga te raó amb el 3-2-1 fins que no agafem el ritme. És parlar-ho i decidir entre tots.
Be tirol my friends.
xevi
xevi

Mensajes : 171
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 43

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  marcus Dc 1 Set 2010 - 22:34

Xevi implicat???? Ole!!! per cert, jo si que el puc obrir, ¿tens el lector pdf ben configurat? O serà que jo tinc Linux i vosaltres una merdeta de Windows, ja ja ja
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Sanga Dc 1 Set 2010 - 23:27

Jo m´haig de descarregar l´Acrobat reader encara jijiji
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Efreniki Dj 2 Set 2010 - 11:19

Tan dolent no serà l'enllaç q us passi si tots us va bé el 3-2-1 q és el q s'explica i com fer els desplaçaments. Crec q potser molt útil i d moment ja l'hem vist 5 tirolesos!! Felicitats javangues pq et veig implicat, sí!!! Perales i Mas mireu-vos l'enllaç del primer post q crec q us serà útil

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  oscar Dj 2 Set 2010 - 23:38

BUeeeenu maricas, ja m'he posat al dia. Aixo esta chupat!! aquest any la liem!!!!! jajajajaja

M'he llegit el reglament rapidet i sembla que mas menos tot clar, de la unica cosa que no m'he coscat és de si es pot jugar amb el porter o no... imagino que és com al futbol sala, no? Buenu, aixo i el tema fora de joc però jo diria que alla a meiland passen del tema...

Pel que fa a l'alineació sembla que el més prudent és 3-2-1 estic amb vosaltres tites.

En fins, que a veure quan ho posem a la practica no!!? Hi ha ganes conchu. Per cert!! un dubte que tinc, les botes serviran les mateixes o és millor canviar-les per unes amb més tacs o alguna pijada per l'estil? Fut-masters, espero les vostres sàvies paraules...

aus.

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Efreniki Dv 3 Set 2010 - 9:51

La superfície és la mateixa o sigui q valen les q ja tenim de multitacs. D totes maneres no us estranyi veure a més d'un amb tacs un pèl més alts xo sempre multi, dubto q permetin fer-ho amb les d futbol gran pq fotria el terra

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  jordinski Dv 3 Set 2010 - 11:20

Molt ilustratiu, pero el dels moviments, he vist les 9 diapositves....sense moviment?? Diu clic para ver pases i clic para ver movimiento pero a mi no em funciona, no se si el pc del curro es tan merda que no chuta.... Mes que res perque a mes de la part escrita, molaria veure els moviments....

El reglament esta força clar, no hi ha massa història te raó l'Efren, es pot treure el fora de banda trepitjant totalment la linia?? ara menteroooo joder, no ho sabia la veritat

jordinski

Mensajes : 128
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 45
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Estratègies i tàctiques per jugar a F7 Empty Re: Estratègies i tàctiques per jugar a F7

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum