F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

+4
Efreniki
Sanga
Salvatore
Massi
8 participantes

Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Massi Dj 22 Des 2011 - 18:10

Benvolguts Tirolesos.

Dono per innaugurat el post evaluatiu del F.C. Aus Tirol.

Partit nefast i és possible que hagués de baixar 2 punts a totes les notes que he posat, però crec que tampoc cal fer sang...

Partit d'ahir:

Kamui (6): Venut. Malgrat no va ser la millor nit del guardametam hem d'admetre que les constants cagades en defensa van afavorir el carro de gols que li va caure. Proposo evitar automatismes de tirar pilotes bombejades quan el partit es posa de cul, ja que l'altre equip ens clitxa.

Sanga (7): Lluitador. Va jugar tot el partit sense canviar-se ni un sol cop (Mamón). Sacrificat en defensa i oferidor de bones últimes passades. Poder el millor del partit per no donar-se per vençut treient els últims 5 minuts on no podia parar de riure.

Marc (6): El retorn. Per sortir d'una lesió, no ho va fer gens malament. En alguns moments li va faltar baixar a defensar degut, segurament, a falta de físic.

Mas (4): Fallón. Les 3 o 4 cagades descomunals per la falta de seguretat fan que li posem la pitjor de les notes. No baixo del 4 per ser un dels pocs que va defensar sempre que va poder.

Salva (6): Faltoneitor. Va fer un gol preciós de falta. Li va mancar baixar a defensar en algunes ocasions.

Efren (6): Desbordat. Ahir no va ser la millor de les seves nits degut a la falta d'encert dels companys que tenia en el seu voltant. Poder severa nota per perdre els nervis en la última part del partit no adonant-se que els chavales, en el fons, feien el que podien.

Jordi (5): Descolocat. No acaba de trobar el seu lloc en el camp. Certes dificultats a l'hora de defensar. Per portar temps sense jugar, crec que el 5 és la nota adeqüada.

Javo (7): Ay que me caigo. Malgrat passar-se mig partit pels terres, em va agradar en certes incursions. Descarat i amb ganes.

Pagà (5): Cansat. Malgrat anar millorant en atac i pifiar-la menys cada cop, te veritables problemes per baixar a defensar segurament degut al físic. Igualment no podem posar-li més d'un 5.

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Massi Dj 22 Des 2011 - 18:13

És Avaluació o Evaluació Frins?

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Salvatore Dj 22 Des 2011 - 21:09

Que gran Mass!!! m'encanta!!!
Salvatore
Salvatore

Mensajes : 151
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 41
Localización : Barbera del valles

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Sanga Dj 22 Des 2011 - 22:42

Hem d´agraïr aquesta nova iniciativa Mikel. Que gran. Aquestes coses m´encanten joderrrrrrrr. Estic d´acord amb el que dius tret que et deixes que vaig fer un bon golet jeje, pozi.
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Efreniki Dv 23 Des 2011 - 11:15

Merrrrda!!! Quina emoció nanos!!! Joder Mikel, síiiii!!!! has reaccionat a l'esbroncada!!! aquestes són les coses que em fan seguir en aquest equip de merda colloooooons ja era hora!!!

En primer lloc, dir que és "avaluació", el català ben escrit i parlat sisplau Wink

Després dir que ets un bon company perquè tot i ser el pitjor partit de la història del Tirol has puntuat molt positivament. Jo no voldria entrar en valoracions personals tret de la meva. L'únic q demano sisplau és que ens concentrem en la feina. Els millors van ser Sanga i Cuadros amb diferència.

Per altra banda, tinc un exemple molt positiu. Hi ha un company que és més dolent que pegar un pare. La cosa més rodona que ha tocat mai és una aspirina. Potser havia tocat abans altres pilotes però no eren pas rodones.... tot i així, la seva mentalitat, esforç, entrega, lluita... d'acord que fa passades malament executades amb la punteta del peu i s'eleven sense força o fa altres errades però qui no en fa d'errades?? jo em trec el barret per akest paio perquè hauria de ser una inspiració per a la resta de companys. Dues coses: visió de joc (veure en tot moment on és la pilota, quin és el rival que marco, on són els meus companys, ...) i control de la pilota (saber on anirà a parar la pilota quan boti, quan me la passin, com l'he de controlar per poder aixecar el cap i fer una passada ben feta,...)

En resum, you pass the ball, you pass the ball, you pass the ball, you pass the ball....

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Kamui Dv 23 Des 2011 - 19:23

q gran mikellllllll

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  oscar Dt 27 Des 2011 - 0:08

Caram Mas! Nada mal nene..., a veure si li fots huevos i ens fas una bona avaluació cada setmana Wink

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  xevi Dt 27 Des 2011 - 8:03

Ben fet mestre, un gran aus x el Mas!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
xevi
xevi

Mensajes : 171
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 43

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  diavolo_quim Dc 28 Des 2011 - 13:51

JO NO VAIG ESTAR XO APLAUDEIXO AQUESTA INICIATIVA!!!
diavolo_quim
diavolo_quim

Mensajes : 162
Fecha de inscripción : 20/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Massi Dj 29 Des 2011 - 14:22

M'agrada que us agradi.

Prometo intentar fer-ho cada setmana, però estic obert a que altres components del tirol ho duguin a terme. I amb obert no hi ha doble sentit que se que el Quim es posa burrote a la mínima.

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Efreniki Dv 30 Des 2011 - 10:32

Voldria fer públic que si realment prens aquesta iniciativa no només respondré a totes les valoracions que facis sinó que si en fas almenys 3 de seguides la 4a la faré jo mateix. Algú més s'hi apunta? Revifem el fòrum? Farem que el seu creador torni a participar-hi a full??

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Massi Dl 2 Gen 2012 - 18:14

Fet Frins!

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011 Empty Re: Evaluació partit del Dimecres 21 de Desembre dek 2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum