F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FELIÇ 2013!!

4 participantes

Ir abajo

FELIÇ 2013!! Empty FELIÇ 2013!!

Missatge  Efreniki Dl 31 Des 2012 - 11:21

Bé nois, com q avui conclou el 2012, l'any de l'apocal·lipsi maia, he volgut fer recompte...

Resulta que les dades són molt significatives.

Pel que fa a convocatòries de partits, en el que portem de temporada, només 6 personatges han tingut les pilotes de dedicar 3 min al fòrum per fer-ne. Curiosament, els 2 q més ho han fet són els dos q tiren del carro i q van dir q no ho farien més (no aprenem, oi Àlex?):

Efrén - 4
Àlex - 3
Marc - 3
Quim - 2
Mikel - 1
Òscar - 1

Si mirem la resta de seccions del fòrum, les dades són molt més esfereidores, ja q els participants q han obert post són només 3 més a part dels tira-carros abans esmentats:

Àlex - 22
Efrén - 20
Mas - 4
Kamui - 1
Quim - 1

Per concloure i fer balanç de l'interés forumístic, només dir que hi ha dues seccions on no hi ha hagut CAP participació!! Estan en blanc, a 0!!! Són la de partits amistosos i esdeveniments. És a dir, tot el que comporta fer activitats fora del camp de futbol. Patètic. Mort!

Q no seguiré la temporada vinent està més clar q l'aigua i més veient q he acabat pagant de més com quasi cada puto any per fer de banquer de merda. Però ara realment, m'estic plantejant plegar des de ja. Si les meves sospites es confirmen i quan deixi d fer fred, el Mikel, l'Òscar i l'Arnau venen més i no hi ha problemes de jugadors potser plego i aprofito els dilluns per entrenar lluita ara que sembla q el canell, després de 13 mesos està una mica millor....

Sento la pallissa Marc i Àlex (sé q sou els únics q llegireu això) però necessitava desfogar-me, jejeje! Shocked

Us desitjo una bona sortida i una millor entrada d'any!!
Feliç 2013!!!!
santa rendeer king king king

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

FELIÇ 2013!! Empty Re: FELIÇ 2013!!

Missatge  Kamui Dl 31 Des 2012 - 17:09

Q vols q et diguem? felicitats? ja ho sabies tot aixo, si t'agrada furgar a l'herida perfecte pero als antiforums totes aquestes estadistiques els hi suen bastant per no dir molt

Despres comentar q si que s'han organitzat amistosos sobretot pel mikel pero es tan bestia q no ho ha ficat al apartat d'amistosos sino al de convocatories normals, si no, d'on van sortir els dos amistosos q vem fer?

Bon any!

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

FELIÇ 2013!! Empty Re: FELIÇ 2013!!

Missatge  marcus Dl 31 Des 2012 - 22:35

Jo segueixo pensant que el fòrum hagués pogut ser una eina de puta mare per a moltes coses, no només el futbol, es podria haver fet servir per Sopas de raves, etc... però sembla que la gent prefereix els emails (els odio) o el whatsapp (això menys), però mira, pel què fa a les valoracions dels partits, jo ja vaig dir que no pensava mirar-me-les (per la meva salut mental)... però "buenu"

Bon Any
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELIÇ 2013!! Empty Re: FELIÇ 2013!!

Missatge  Massi Dc 2 Gen 2013 - 12:55

Putu Frins!

Espero que canvis d'idea de cara a la segona volta. Et necessitem!

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

FELIÇ 2013!! Empty Re: FELIÇ 2013!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum