SHOW ME THE MONEY!!!
+7
Kamui
oscar
Salvatore
Massi
xevi
marcus
Efreniki
11 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
SHOW ME THE MONEY!!!
Money, money, money, mooney! Mooooney!! jajajajajaja!
Arriba l'hora de la veritat, el moment esperat per tots els jueus...
Com la passada temporada optarem per la opció d'abonar la totalitat a la Meiland en tres pagaments: setembe, octubre i novembre. Cada un d'ells són 82€ per fitxa complerta i 41€ en el cas dels jugadors amb mitja fitxa.
Disposeu de dues setmanes per fer l'ingrès pq aniré a afluixar la guita la darrera setmana de setembre.
La Caixa: 2100 0923 71 01 00094272
P.D.: Si algun il·luminat se li acudeix pagar en efectiu o amb targeta a la Meiland que reclami el ticket i me'l lliuri.
Arriba l'hora de la veritat, el moment esperat per tots els jueus...
Com la passada temporada optarem per la opció d'abonar la totalitat a la Meiland en tres pagaments: setembe, octubre i novembre. Cada un d'ells són 82€ per fitxa complerta i 41€ en el cas dels jugadors amb mitja fitxa.
Disposeu de dues setmanes per fer l'ingrès pq aniré a afluixar la guita la darrera setmana de setembre.
La Caixa: 2100 0923 71 01 00094272
P.D.: Si algun il·luminat se li acudeix pagar en efectiu o amb targeta a la Meiland que reclami el ticket i me'l lliuri.
Efreniki- Mensajes : 773
Re: SHOW ME THE MONEY!!!
jo ja veuré com pago, en tot cas t'ho diré un cop ho hagi fet.
marcus- Mensajes : 408
Dona-ho per fet. Auuuuuuuusss!!!
xevi- Mensajes : 171
He pensat que pel meu alt rendiment aquest any em pagareu vosaltres la fitxa...
Com ho veieu?
Com ho veieu?
Show must go on!!!!!!!!
Salvatore- Mensajes : 151
Efen, pagament efectuat al teu compte!!!
Salvatore- Mensajes : 151
Mas:
P.D. Sr President, emperador, Rei, Primera dama del Tirol: He procedit a ingressar el montant producte de la primera mensualitat
P.D. Sr President, emperador, Rei, Primera dama del Tirol: He procedit a ingressar el montant producte de la primera mensualitat
company!
aquesta nit et faig l'ingres put!!
aquesta nit et faig l'ingres put!!
oscar- Mensajes : 298
Jo ja te'l vaig fer dilluns. Aus!!!
xevi- Mensajes : 171
cumpanyé! 1r pagament ready
abrassu
abrassu
oscar- Mensajes : 298
Anàlisi de la situació: després de 10 dies només 5 han pagat: salva, marc, oscar, xevi i sanga.
Sé de bona font que Juárez i Quim són als Països Baixos i no se n'assabenten de res xo... Mas, Jordi, Paguí, Kamui....????
Penseu que queda una setmana i no penso posar dels meus calers pq el deute puja a 400€. Si s'acaba el plaç i em truquen de la Meiland diré que els meus companys s'han rajat i aquest any no hi haurà lliga...
aus minúscul! aaaauuuuusssss!!!
Sé de bona font que Juárez i Quim són als Països Baixos i no se n'assabenten de res xo... Mas, Jordi, Paguí, Kamui....????
Penseu que queda una setmana i no penso posar dels meus calers pq el deute puja a 400€. Si s'acaba el plaç i em truquen de la Meiland diré que els meus companys s'han rajat i aquest any no hi haurà lliga...
aus minúscul! aaaauuuuusssss!!!
pagat, sorry pel retard
Kamui- Mensajes : 367
Efren: https://www.youtube.com/watch?v=hvtTXQp4zZg
Després direu que no participo al forum...
Després direu que no participo al forum...
Molt bona l'aportació del show me the money xo no acabo d'entendre q posis "Efrén:" i el puto video del cristiano!!! me cagun deu com em seguiu comparant amb aquest cabró us pelooooo!!!!
Declaracions efren despres del ultim partit del tirol: "em xiulen pq soc guapu, ric i bon futbolista... Hem tenen enveja"
(et va arribar la pasta efren?)
(et va arribar la pasta efren?)
Kamui- Mensajes : 367
Sorry per tardar!! Acabo de fer la transferencia.
AUSSS
AUSSS
jordinski- Mensajes : 128
Cada cop en queden menys, perfecte!! Cal fotre canya pq espavileu, eh cabrits!!! Quan efectuïn el pagament els únics 3 morosos que queden procediré a fer la inscripção.
Pagaments efectuats
Xevi
Mikel
Markus
Oscar
Kamui
Jordi
Salva
Sanga
Efrén
Morosos
Arnau
Quim
Juárez
P.D.: No és q vulgui defensar els dos últims morosos però porten 15 dies fora. Crec q tornen entre avui i demà
Pagaments efectuats
Xevi
Mikel
Markus
Oscar
Kamui
Jordi
Salva
Sanga
Efrén
Morosos
Arnau
Quim
Juárez
P.D.: No és q vulgui defensar els dos últims morosos però porten 15 dies fora. Crec q tornen entre avui i demà
Bon dia a tots els Tirolesos del món!
Primer de tot dir que per mi serà tot un honor portar la samarreta del Tirol aquesta temporada. Una vegada ja me instal·lat de nou a la gran ciutat, després d'estar perdut per Holanda, avui mateix procediré a efectuar el pagament corresponent de la primera tongada. Disculpeu el retràs, especialment Efren! Encara no sabem quan comencem exactament? Al final el tema de les samarretes com a quedat? Ho dic perquè a mi m'agradaria portar una samarreta igual que la de tots vosaltres, si més no, per no donar la nota. Jo me de passar a buscar unes botes noves així que puc aprofitar el viatge i comprar l'equipació.
Au maricas! Ens veiem en breu!
Primer de tot dir que per mi serà tot un honor portar la samarreta del Tirol aquesta temporada. Una vegada ja me instal·lat de nou a la gran ciutat, després d'estar perdut per Holanda, avui mateix procediré a efectuar el pagament corresponent de la primera tongada. Disculpeu el retràs, especialment Efren! Encara no sabem quan comencem exactament? Al final el tema de les samarretes com a quedat? Ho dic perquè a mi m'agradaria portar una samarreta igual que la de tots vosaltres, si més no, per no donar la nota. Jo me de passar a buscar unes botes noves així que puc aprofitar el viatge i comprar l'equipació.
Au maricas! Ens veiem en breu!
Juarez- Mensajes : 62
Jo t'he fet una transferència fa uns dies, freud.
Arnau- Mensajes : 90
Bé Paguí bé.... Benvingut Juárez!!! esperem moltes aportacions i participació teva al fòrum. Estic molt d'acord en q vulguis lluir la mateixa equipació q tots. D fet, com tu n'hi ha molts: Arnau, Salva, Xevi, etc... i per això vam dir d'adquirir noves equipacions.
El primer partit serà dilluns o dimecres de la setmana q ve. Si t'has d comprar botes t'hi puc acompanyar i aprofites el 25% q em fan. Seria wapo saber si cal comprar les equipacions i així les encarreguem.
B, ja direu....
El primer partit serà dilluns o dimecres de la setmana q ve. Si t'has d comprar botes t'hi puc acompanyar i aprofites el 25% q em fan. Seria wapo saber si cal comprar les equipacions i així les encarreguem.
B, ja direu....
dilluns o dimecres de la setmana q ve... si és dilluns només queden 3 dies ...
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum