F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

+2
Salvatore
Efreniki
6 participantes

Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  Efreniki Dj 19 Gen 2012 - 11:47

Bé nanos!!

Com que el sr Mas no va poder venir al partit a conseqüència de la feina que té (no ens ho ha confessat mai però és pastisser i penca tota la nit pq hi hagi pastissos des de bon matí) assumeixo aquest càrrec en aquesta ocasió.

Tal i com es plantejava el partit, sense canvis, sense les vedettes i contra uns rivals a mitja taula val a dir que el resultat va ser prou òptim. De fet, vam acabar la primera part 1 a 2 i amb moltes opcions d'empatar abans del descans. A la segona la cosa va canviar força, sobretot a l'inici. Ens van clinxar i van veure la manera q teníem de treure la pilota, la fluixeta capacitat de fer arribar pilotes llargues cap endavant i la poca "picardia" d'en Paguí a dalt per desmarcar-se... per això van pressionar com gossos afamats al Marc i l'Àlex i, per això, es van perdre pilotes en defensa. De totes maneres, les nostres bandes es van adonar de la situació i no van estirar tant les línies per recolzar aquesta sortida de pilota i d'aquesta manera vam recuperar una mica el nostre estil. Així doncs, en termes generals bon partit i bon regust provant aquesta disposició tàctica 2-3-1 ó 2-2-1-1 digueu-li com volgueu, però em va agradar.

Kamui ( 8 ) Valent : Si no fos pq es van empassar un parell de xuts de llarga distància va fer un partit molt correcte. Una mica més ràpid de l'habitual en les sortides, més segur començant la jugada, més valent treient els punys en pilotes dividides. Síiiiii per fi..... puños fuera!!!

Àlex ( 9 ) Tarzan : Tots els bons equips tenen un Puyol, un Terry... el Sanga és el nostre pittbull. Des que l'hem ubicat al darrere quasi ningú el supera. És un gos de presa canari q si t'enxampa amb la mandíbula no et deixa anar. Hi ha rumors que abans de cada partit es cruspeix 2 kgs de costelles amb els ossos inclosos, jajajajaja! Potser un aspecte a millorar és la velocitat de la passada d'inici, conduir menys i passar més ràpid però reconec que, a vegades, no el recolzen el suficient.

Marc ( 5 ) Insegur : Marc, Marc, Marc.... he dubtat molt en posar aquesta nota tan rigurosa. A l'escola tinc alumnes q si els critiques i "piques" reaccionen a l'estímul i treuen la garra per millorar i d'altres que amb la mateixa estratègia s'ensorren i els costa aixecar cap pq necessiten comprensió, tendresa i ànims. En Marc és d'aquest segon grup i per això he dubtat amb la nota. Tot i així, fidel al meu estil i sabent que té molt més per oferir opto per "picar" i q remunti el vol. Cagundena si és un dels millors q tenim, és el capità!!!! Necessitem que recuperi confiança en ell mateix, que intenti controlar millor la pilota, amb més tranquil·litat i s'asseguri les passades i s'oblidi dels globus i cops de cap verticals. Tens tot l'equip a l'esquena q està amb tu, q et recolza i q mai et retraurà res si intentes fer-ho bé. Confia en tu i te n'ensortiràs. Si fos un altre no ho diria però tu.... YES YOU CAN!!!

Salva ( 9 ) Sublim : Ha fet un canvi descarat a positiu. Treballa més per l'equip. Millor físic, més entrega. Té molta tendència ofensiva però ara recupera abans la posició per ajudar en defensa, per sortir amb pilota jugada, etc... Amb la disposició tàctica d'ahir va estirar molt bé per la banda (en ocasíons per la dreta i d'altres per l'esquerra) i va fer una genial assistència des d'aquesta posició.

Xevi ( 9 ) Inesgotable : És el nostre super heroi. Cada cop és mais forte, mais rapido per sort és el Perales el mais guapo perquè sinó seria en CR7, jajajajaa! Patejant per la banda com un negre és a la inversa que el Salva però entre els dos constitueixen la societat perfecte. En Xevi té més vocació defensiva, trenca joc, lluita totes les pilotes, està sempre al damunt dels rivals. Si estigués a l'altre equip li estaria clavant els colzes al fetge per assetjador, jejeje! Sergi Busquets!!! Ha millorat en les passades curtes i comença a oblidar-se de passades llargues de merda amb la puntera. Evolution, yesss!!!

Arnau ( 7 ) Coherent : El petit Paguí ahir era conscient que comença a fer fred, que els catalans ens la jugàvem contra els espanyols i que els seus colegues punkies no hi eren. Hi havia hagut rumors durant la setmana que podria rajar-se a darrera hora i fer un pagada però va demostrar q està implicat i q ho dóna tot per l'equip. Sabent que no teníem canvis i q jugava en punta (per a mi la posició més porca) es va limitar a reservar esforços però, a la vegada, es va mostrar lluitador quan la ocasió ho mereixia. Va pispar pilotes al mig camp, ha millorat en les passades curtes i fins i tot va provar alguna jugada individual. En progressió.

Efrén ( 9 ) Messias : Quin jugadoràs, jajajaja! No, de debò crec q vaig fer un partit força decent dirigint al mig camp, penso que no vaig perdre cap pilota i vaig fer bones passades, tret d'un parell que podien comprometre els companys. A més, vaig intentar esperonar i ajudar els companys pq es coloquessin a lloc i confiessin en ells mateixos. I és ceeeeeert Kamui em vaig aturar en una jugada q havia de seguir però l'única del partit, eh. Reconec q sóc malíssim als còrners i he de treballar-ho més però el gol de màgia que vaig clavar és dels q em reclama el Mas i només m'arrepentia que no hi fos per veure'l, jejejee!

Visca el Tirol i la mare q us va parir!!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  Salvatore Dj 19 Gen 2012 - 12:26

Efren "El català volador" jejeje, golaaaaaaaaaaaas!!!! molt bona la cronica del partit!! tenim dos cracks a l'equip en cuestió de croniques esportives!!! m'agraden molt aquests tipus de pijades jejeje, una abraçada companys!!!
Salvatore
Salvatore

Mensajes : 151
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 41
Localización : Barbera del valles

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  oscar Dj 19 Gen 2012 - 20:37

Grande Efrén! M'hagués agradat veure el golàs volador..., hi ha rumors de que et vas pixar a l'orella d'en Cruyff...

A veure quan juguem la setmana que ve, que m'han entrat ganes!!

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  Kamui Dj 19 Gen 2012 - 22:52

patada ninja

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  xevi Dv 20 Gen 2012 - 8:15

Froid Lee!!!
Gran partit en general, si collons!!
Aaaaaaaaus!!!!
xevi
xevi

Mensajes : 171
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 43

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  Massi Ds 21 Gen 2012 - 14:32

Crònica sublim Frins.

Quin va ser el resultat final, però? Vull la descripció del gol volador!!!!

La setmana vinent hauràs de currar-te altre cop la crònica, però no em preocupa gens ja que crec que fins i tot superes al mestre Smile

Be Triol my Froid!

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012 Empty Re: Avaluació del partit del dimecres 18 de gener de 2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum