F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Avaluació partit 20 de Febrer

5 participantes

Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Juarez Dj 23 Feb 2012 - 12:58

Bé putilles, com que el Mas no va venir al partit i ningú s'ha dignat a fer cap comentari, em llenço i ho faré jo.
Primer de tot dir que per mi, va ser el millor partit que hem jugat mai. Com a mínim des que estic amb vosaltres. Així que no us faig llegir més palla i comencem:

Kamui --> Un 6. La veritat és que no va tenir molta feina en línies generals. Va rebre 2 gols i no van ser un més perquè el davanter de l'altre equip es va luxar el tormell enmig del partit (recordeu el rebuig del kamui i el davanter amb el nostre porter al terra, falla estrepitosament). En la línia dels últims partits.

Sanga --> Un 7. Aporta lideratge a la defensa i sobretot no gaires complicacions en fer coses que no toquen. Per mi, hauria de manar molt més i a vegades ser un pel més actiu sense pilota en fase defensiva.

Javo --> Un 8. Per mi va estar molt bé. Molt actiu a la banda i amb forces per progressar cap a l'atac. Va estar molt serio darrera i va donar bastanta seguretat a tot l'equip. Dur, contundent, agressiu, és el nostre puyol!

Marcus --> Un 6. Segurament el partit més fluixet dels últims que venia jugant. Se'l va veure un pél apagadot en segons quins moments però segur que tornarà al nivell que estava mostrant. Va ajudar a la defensa possant-se de central en alguns moments i la veritat és que podria ser una molt bona parella de centrals juntament amb el Sanga.

Perales --> Un 6. El nostre espartano va jugar en dos posicions totalment diferents i això el va, potser, descol·locar una mica. Em va sorpendre bastant positivament quan el vem ficar en punta. S'hauria de tornar a probar aquest experiment.

Efren --> Un 8. Bigolejador en la tercera victòria del Tirol. Va estar bastant pressent en tot el temps que va jugar i aportant molta energia i encert. Ja era hora que una de les nostres vedettes preferides seguís una línia golejadora amb regularitat. Cal dir que ja porta 8 gols en el total de la lliga.

Salva --> Un 6. No va estar molt encertat en tot el partit tot i que va marcar un golet. Serà que tan gimnàs l'està descompensant??? jejeje. Les seves cabalgades per la banda no van ser tant productives com als últims partits però està en una bona línia.

Quim --> Un 7. Bigolejador també com el efren. No se li posa una nota més alta perquè es un provocador compolsiu, amb els rivals i amb els propis companys. Va combinar bastant bé en tot moment però ha d'entendre que si se li demana el canvi, també ha de fer cas. El mateix val pel Sanga. Cabronssssss.

Paguí --> Un 5. Va estar molt discret en tot el partit. La veritat es que potser va ser el tirolés més apagat del partit. Serà xq fins a les 8 del matí del mateix dia no sabia si jugaria i no estava concentrat. Ha d'entrar més en dinàmica de partits.

Juarez --> Un 7. Va començar molt bé el partit amb 2 assitencies però no va estar encertat en la definició. Bones cmbinacions i si feia falta baixar a defensar. Amb els dos gols del quim i de l'efren, estàn tots tres empatats com a màxims golejadors del Tirol.

Weno putes, espero que no m'hagi deixat ningú. ens veiem el pròxim partit!

AAAAAAAAAAAAAuuuuuuuusssssss

Juarez

Mensajes : 62
Fecha de inscripción : 17/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Efreniki Dj 23 Feb 2012 - 13:14

Molt crític i sincer. M'agrada la gent que enraona sense embuts. La proposta del Peralónidas al davant també em va agradar força i els gestos d'en Quim i Sanga reconec que carden molta ràbia. Tots volem jugar cabrons, canvieu-vos quan toca!!

Visca el Tirol i a seguir endavant!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Salvatore Dj 23 Feb 2012 - 19:45

A Mr. Mas le a salido un serio competidor!! quin crack Juarez!! m'agrada molt com has narrat el partit, totalment d'acord amb tot, reconec que vaig anar de mes a menys durant el partit i finalment vaig acabar bastant ofuscat, tambe he de dir que sota el meu punt de vista tenieu la banda esquerra ( la meva) totalment oblidada i aixo fa fer que perdes una miqueta els nervis, no son excuses i per aixo prometo ficar-li mes collons al proper partit!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUS!!!
Salvatore
Salvatore

Mensajes : 151
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 41
Localización : Barbera del valles

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Efreniki Dv 24 Feb 2012 - 10:06

Aquesta és l'actitud Salva!!! Ahi les teves pilotes atestosteronades!! A la resta què?? els ha semblat vàlida l'anàlisi d'en Juárez?? A qui cal pelar?? Tots a respondre colloooooons!!!

Aaaaaauuuuuusssssss!!!!!!!!!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  oscar Dg 26 Feb 2012 - 13:16

Graaaaaaande Juarez! Molt d'acord en tot el que dius company, potser li hagués posat algo més de nota al nostre porteràs jeje. Que trobo que en va tenir un parell de merit! Per la resta, estupendu. La veritat és que podem tornar a probar amb mi adalt si voleu, a veure què passa. No confio gaire en el meu encert de cara a porteria però què cullons! jejeje. Ho intentem i a veure què. De tota manera, em temo que haurà de ser al proper partit, perque dubto molt que aquest dilluns pugui sortir abans de les 9 del curro... Si al final m'ho pogués muntar, ja us avisaria.

Ah! Grande Salva també!! Tots podem perdre la xaveta un moment, claru que si!! Smile

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Efreniki Dl 27 Feb 2012 - 13:15

Després de fer l'anàlisi pertinent, tot i ser el darrer en arribar a la família tirolesa, en Juárez només ha obtingut 3 respostes d'en Salva, Òscar i un servidor. On coi són la resta? Xevi, Paguí, Jordi, Kamui?? I en Quim que és el seu colega de l'ànima i l'ha deixat a l'estacada? I en Mas que bé que li agradava q després de fer ell l'anàlisi la gent reaccionés a l'estímul? Ah! I per altra banda, la impunitat de l'Àlex i el Marc ha conclòs. Sabem que s'han sacrificat molt els darrers anys i han participat molt al fòrum però darrerament s'han acomodat i això no pot ser. Així que aprofitant l'avinentesa faig una crida a l'Àlex perquè la propera valoració corri a càrrec d'ell. No acceptaré un NO per resposta perquè el meu BJJ per fi tindrà sentit....

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Salvatore Dl 27 Feb 2012 - 15:12

La gent a desaparegut!!! totalment d'acrod amb el teu malestar!! una miqueta mes d'implicació i participacio despres de la currada del nostre company Juarez!!! scratch scratch scratch
Salvatore
Salvatore

Mensajes : 151
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 41
Localización : Barbera del valles

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Kamui Dl 27 Feb 2012 - 21:49

sorry he estat una mica desaparegut akesta setmana...

M'han agradat en general les notes. Potser en comptes de un 6 m'hagues posat un 7 pq vai estar molt mandon amb els defenses quan es descolocaven i crec q aixo s'ha de valorar pq es van evitar mals majors (si no pregunteu-li al xevi i al alex q els portava secs)

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Avaluació partit 20 de Febrer Empty Re: Avaluació partit 20 de Febrer

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum