F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Les coses clares i la xocolata espessa

5 participantes

Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  Efreniki Dj 27 Set 2012 - 10:58

Anem a posar els punts damunt les is!

1) Molts d vosaltres creieu q faig broma quan dic q no em mouré x vosaltres pq n'hi ha molts q no reaccionen (Arnau, Òscar, Xevi, Salva...)

2) Molts us en enfoteu pq penseu que seguiré a l'equip pq sóc un freak q no puc estar sense fer-ho (la vida no acaba al Tirol i jo tinc ganes de formar una família).

3) Molts creieu q m'encanta jugar a futbol i ho necessito (cada setmana faré 2 partits a la lliga de pares).

4) I ni pensar-hi deixaré q em pagueu res (un Macià x molt fotut q estigui mai admet almoïnes!!).

Ahir després d'un molt bon partit i de veure com en realitat els q tenim ganes ens organitzem ràpid i bé vaig cedir a mirar info d'altres lligues. Diríem q el 1r punt va perdre força pq no és just q per 4 matats els q sí en tenen ganes pringuin. Per això, ara us passo la info però us asseguro que els rucs de sempre no la miraran i és una decisió que l'hauríem de prendre entre tots. Al final veureu q el més raonable és seguir on sempre, a la Meiland. Un pare del Tirol, com és en Sanga ho té clar de fa temps. I així serà. Jo plegaré per calers i pq n'estic fins la polla tius. Hi ha gent q només vol ser del Tirol per posar-se la jaqueta oficial de l'equip i vacilar a les nenes a l'institut i això no és, coi!!!

Opció 1: Futbol7barcelona = la lliga més econòmica és la de la muntanyesa però s'hi juga els dijous que les vedettes no poden venir i a mi em puteja molt pq l'endemà és quan més matino. La resta de lligues (Bon Pastor i Sant Andreu) no tenen info a la web la qual cosa diu molt de l'organització. És on jugo jo amb els pares i l'organització deixa molt q desitjar, la veritat. Resultat: a tomar pol culo!!

Opció 2: Valldorsala = es juga a Sant Cugat, Cerdanyola etc.. Resultat: anem a calar-hi foc!!!

Opció 3: BCN deportiva = tot molt maco però al velòdrom d'horta s'hi juga de dilluns a dijous a les 20'25h i costa 2635€. Valoració: la rebaixa és mínima, no sabem el q ens trobarem i l'horari és perillós per en Kamui amb la feina i dimarts i dijous amb les vedettes. Resultat: descartat total!!

Opció 4: Acfa = tot molt maco pq regalen equipacions, bosses, partits de pretemporada, de copa, etc... però a Vall d'Hebrón només hi juguen els findes i hauríem de jugar dimecres (21-22-23h) al camp de l'Àliga (crec q és el de sortida 6 de Rda Dalt). El cost és 2250€. Valoració: la rebaixa és poca i caldria valorar si val la pena. Resultat: l'única raonable a valorar segons el meu parer.

Opció 5: Meiland = un clàssic. Ens coneixen, han apujat el preu però juguem en lliga de veterans, ens estafen la 1a fase però és a un lloc molt accessible... Punts a favor, punts en contra... però en definitiva la millor opció i la que us recomano q trieu. Jo si el Txetxi deixa el càrrec d'entrenador podria ser-ho, jejeje!

La meva tasca acaba aquí. Rumieu el tema i ja direu.

Sempre..... Aaaaaauuuussss!!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  marcus Dj 27 Set 2012 - 16:22

anava a posar un discurs, amb el què penso, pero com que ja ho sabeu de sobra, a veure que passa, a mi tant em fa una lliga con una altra...
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  Efreniki Dv 28 Set 2012 - 9:06

De debò q em sap molt greu, sobretot per gent com l'Àlex i el Marc q sé q gaudeixen jugant a futbol. De ben segur q trobareu solucions sigui amb el Tirol o altres equips...

Sort en la recerca!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  Sanga Dv 28 Set 2012 - 14:54

Titus jo ja he mirat tot el que heu posat i he de fer una reflexió.
L´Efrén está fora i s´ha matat com un gilipolles xq els seus amics puguin jugar a futbol sabent que ell no pot jugar.
Sabent que el molt "tarat" no vol que li paguem ni un centim ( t´entenc) ha ajudat fins la fi.
El Tirol per mi és menys Tirol sense l´Efrén, així de clar. I no ho dic pel tema logístic, que també, si no pel tema sentimental. El fill de puta s´esforça sabent que el més segur és que no jugui així que per mi només hi ha una solució: patxangues setmanals. Sé que hi ha tarats com jo, anomenats Marc, Paris, Juarez, Kimito, Mas, etc.. que els hi encanta el futbol i volen jugar a aquest esport. Això em fa pensar que ells vindrán a les patxangues.
Resumint: prefereixo arriscar la meva competitivitat en deferéncia als amics i passar-m´ho bé picant-me amb en Quim i rient-me amb el Paris dels gols que ens foten a jugar en una lliga de merda.
La meva decisió ja está presa, patxanguisme.
Només desitgo que la resta hagueu reflexionat tant com jo i preneu una decisió PERO JA si no ens quedarem en pilotes.

AUS TIROL
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  oscar Dv 28 Set 2012 - 15:46

Estic d'acord mestre alex. Fotem patxanguisme i a tuma pel cul! Al menys aixi ens assegurem que hi podem ser tots. Em fot patir que els menys futboleros / antiforum / multiples inquietuts com jo, fotem la pena. A posar-nos les piles toca!! Jeje. No patiu que no hi haura putadetes... Wink

A fotre-li ous dons! Aaaaaaauuuuss!!

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  marcus Dv 28 Set 2012 - 16:42

per mi bé en principi tema patxangues.. però és cart que hi ha el perill com apuntava el Quim l'altre dia que, potser per la novetat els primers partits serem gent... pero... amb el temps, només els tarats del futbol (jo, jo, jo, jo i jo), l'Alex i algun/s més serem fidels... pero buenu, per això estan els possibles "mercenaris" que poguéssin venir (carn fresca), hi ha llocs on fan patxangues i funcionen força bé em diuen, per què, per tant no en podem fer nosaltres...

També ho podem provar i, si la cosa s'acabes animant, potser en el futur podrien tornar a plantejar-se a apuntar-nos (com a AUS Tirol, of course) a alguna lliga...
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  diavolo_quim Dv 28 Set 2012 - 20:43

Menos mal que ha aparegut el putíssim Mas i a trobat una lliga x 1500 pavos; com ja s'ha vist al Whattsapp és la millor opció per davant de les paxangues ja que et dona un al·licient x anar que no només el fet de jugar. A mi personalment em feia por canviar de lliga a veure quina classe d tios ens trobarem!! xo amb aquest preu... endavant!!!!

Gran Mass x les gestions i gran efren com sempre x fer tràmits!!! la feina fosca no s'agraeix prou mai!!
diavolo_quim
diavolo_quim

Mensajes : 162
Fecha de inscripción : 20/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Les coses clares i la xocolata espessa Empty Re: Les coses clares i la xocolata espessa

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum