Nou fòrum
+4
diavolo_quim
Sanga
Kamui
Admin
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Nou fòrum
Aqui teniu alguns canvis per a "sortir del pas". Més endavant hi haurán noves modificacions. Tingueu en conta que per a "purificar" temes haig de destruïr i crear aisí que si veieu coses rares tranquils.
Si creieu que falta alguna cosa o simplement voleu "merdetes noves" m´ho dieu.
Per cert Mas: no he trobat cap logo adecuat de Cornelius Films. La meva idea es posar-ho a la barra d´accesos com OYEME!. Si m´envies un del mateix tamany te´l foto. Tamboril.lers, preneu nota si en voleu tb.
VISCA EL TIROL
Si creieu que falta alguna cosa o simplement voleu "merdetes noves" m´ho dieu.
Per cert Mas: no he trobat cap logo adecuat de Cornelius Films. La meva idea es posar-ho a la barra d´accesos com OYEME!. Si m´envies un del mateix tamany te´l foto. Tamboril.lers, preneu nota si en voleu tb.
VISCA EL TIROL
Re: Nou fòrum
ja t'ho he dit pel whatssap, molt maco el foro com t'ha quedat alex!
Kamui- Mensajes : 367
Gràcies company
Sanga- Mensajes : 590
Estic d'acord amb el Kamui x un cop!!!
Molt guapu el foro!!!!
Molt guapu el foro!!!!
diavolo_quim- Mensajes : 162
Collons Sanga!!! Has vist com ha revifat la il·lusió dels tirolesos?? Tot gràcies a la iniciativa d'en Mas i l'empenta teva amb el fòrum!!! Tornarem a sofrir, tornarem a vèncer!!!
T'estic molt agraït per l'esforç realitzat. Un paio participatiu com jo sap el q és pencar pels altres de forma altruïsta així q regala't les orelles cabró q tothom t'ho ha agraït!! Bé, tothom menys els 2 antifòrums de merda de torn, jajajaja!
T'estic molt agraït per l'esforç realitzat. Un paio participatiu com jo sap el q és pencar pels altres de forma altruïsta així q regala't les orelles cabró q tothom t'ho ha agraït!! Bé, tothom menys els 2 antifòrums de merda de torn, jajajaja!
Efreniki- Mensajes : 773
Alex animal mediàtic!! De puta mare el nou disseny nene! Molt clar, elegant..., fino, fino vaja
oscar- Mensajes : 298
Merci cracks!!!!
Podeu consultar totes les estadístiques de l´equip si feu click al logo de la lliga a la barra d´inici. Així no serà gens complicat veure totes les dades (inclós data i hora del proper partit).
Ja he comentat a la valoració que el forum sta chulíssim.
Per cert, a quin tamany necessites el Logo?
Per cert, a quin tamany necessites el Logo?
Això millora dia a dia. Ets un déu Sanga!! M'encanten les estelades. Com saps el q m'agrada pirata!
Jejejeje no ets l´únic crack
Entreu al fòrum desde el smart phone i veureu la última novetat forumística: optimització per mòvil. De moment es experimental i només es pot accedir per llegir. Proximament es podran fer mes cosetes com comentar i tal (això espero). Per accedir-hi o canviar de versió de mòvil a versió clàssica heu de clickar a la parrt inferior dreta del forumangues reservada a això.
Gaudiu
Gaudiu
Machine! Ets el putu Steve Jobs del Tirol!!
oscar- Mensajes : 298
Perales cabró!! havia escrit una parrafada i no s'ha publicat pq fijo q tu ho has fet alhora, jajajaja!
ara no tinc temps però gràcies Àlex ets un deu!!!
aprofiteu-ho ganduls de merda passotes q la feina altruïsta d'un amic us facilita les coses i ja no teniu excuses!!
ara no tinc temps però gràcies Àlex ets un deu!!!
aprofiteu-ho ganduls de merda passotes q la feina altruïsta d'un amic us facilita les coses i ja no teniu excuses!!
pero ja fa molt q es veu aixi no? o eso o el meu movil es molt inteligent :p
Kamui- Mensajes : 367
Kamui: El teu inteligent telèfon, q jo tb tinc, pertany a una secta feixista, je je,
Paraules del lider d'aquesta secta amb alguns canvis: (les va dir el 1984, on posa Apple posava IBM i on posa Android(Google) posava Apple.
It is now 2012. It appears Apple wants it all. Android(Google) is perceived to be the only hope to offer Apple a run for its money. Dealers, initially welcoming Apple with open arms, now fear an Apple dominated and controlled future. They are increasingly and desperately turning back to Android(Google) as the only force that can ensure their future freedom. Apple wants it all and is turning its guns on its last obstacle to industry control… Android(Google). Will Apple dominate the entire computer industry? The entire information age?
Paraules del lider d'aquesta secta amb alguns canvis: (les va dir el 1984, on posa Apple posava IBM i on posa Android(Google) posava Apple.
It is now 2012. It appears Apple wants it all. Android(Google) is perceived to be the only hope to offer Apple a run for its money. Dealers, initially welcoming Apple with open arms, now fear an Apple dominated and controlled future. They are increasingly and desperately turning back to Android(Google) as the only force that can ensure their future freedom. Apple wants it all and is turning its guns on its last obstacle to industry control… Android(Google). Will Apple dominate the entire computer industry? The entire information age?
marcus- Mensajes : 408
De fet fa cosa d´un mes que estaven fent proves amb el tema.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum