F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

+3
Kamui
Sanga
diavolo_quim
7 participantes

Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  diavolo_quim Dt 2 Oct 2012 - 21:09

Estrena de lliga, de camp, de rivals, d'àrbitres i fins i tot d'equipació (q x cert hi ha molt ratilla suelto...) i el debut del equip ha sigut molt mes que digne!
A continuació procedeixo a fer una petita valoració inicial:

- Kamui: ( 8 ) Molt seriós, fent aturades de mèrit i fins i tot atrapant voles per dalt! bon inici de lliga pel nostre porter amb indumentària de Zubizarreta!

- Sanga: (6) una mica desaparegut, potser x la posició tan defensiva o potser pel parell de kilos que li sobren, xo ho va donar tot el camp com és costum i és d'agrair!

- Perales: (7) bon caràcter ofensiu encara que a vegades una mica tu en defensa! molt bones incorporacions per la banda que l'hi han portat a fer el partit que mes xuts a porta a fet en la seva puta vida!!

- Cuadros: (6.5) serios, no del tot contudent com ens te acostumats i potser una mica massa piscinero en alguna ocasió però va saber sacrificar-se per l'equip mantenit a ratlla al rival!

- Markus: (6.5) Inici dubitatiu del nostre petit gran central xo q poc a poc durant el partit s'anava trobant millor i es va notar en la defensa. Segueix aixi que et necessitem Markienbauer!!

- Mas: (7.5) Gran Mas, bon debut amb el primer gol d'aquesta lliga, molt voluntariós i amb ganes d'aprendre i escoltar fins i tot als burrus q no+ criden! gran treball!

- Efren: (6.5) El gran sacrificat del partit! o el mes ploraner tb! moltes ganes de participar xo no va trobar connexió ni amb les vedettes! No perdis les ganes de lluitar i seguir millorant!

- Juarez: ( 8 ) Gran inici del nostre pitxixi amb dos gols que ens van posar per devant al marcador i que ens van fer somiar amb la victòria. Seria l'heroi del partit si hagues marcat el 3r gol i per tant el de la victòria quan va tenir l'ocasió i en alguna altre va pecar d'individualisme xo tot es perdona pels seus dos gols.

- Kimito: (7.5) El millor! però en aquest partit molt sacrificat recolzant en defensa i donant les dues assistències de gol al nostre pitxixi.

- Pagui: (s/n) es va lesionar al principi del partit i no li va permetre desenvolupar tot el seu potencial!

Jo he fet la primera!! a veure qui fa la propera!!!!

diavolo_quim
diavolo_quim

Mensajes : 162
Fecha de inscripción : 20/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Sanga Dt 2 Oct 2012 - 21:19

Bona iniciativa nano! A veure si la seguim.....
No estic d´acord amb ser el pitjor de l´equip amb la nota. Això sí, prometo esforçar-me per millorar.
Que ho haig de fer....
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Kamui Dt 2 Oct 2012 - 22:06

m'ha fet gracia allo dels kilets de mes XD

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Massi Dc 3 Oct 2012 - 1:24

Mateixa nota que el gran Calb!

Merci pels anims Quimito. Li diré a la mama que et pagui més pasta a partir d'ara.

Sanga. En menys de 2 partits se que estaràs en plena forma i aprofito per felicitar-te amb la feina feta en el Foro. Et passaré el logo de la produ amb l'enllaç ja que no permetré que sigui el puto Perales l'únic que tingui propaganda gratis Smile

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Admin Dc 3 Oct 2012 - 1:28

Moltíssimes gràcies mr. Mas Wink
El Logo i la adreça ja els tinc, el que em falta és el logo en 84x50 aprox. (fons negre obviously).

Admin
Admin

Mensajes : 26
Fecha de inscripción : 13/11/2009

https://fcaustirol.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Juarez Dc 3 Oct 2012 - 1:50

Grande Kimito!! Así me gusta, que me pongas la mejor nota!

S'ha de dir que vem fer un partit més que digne i inclús diria, dels millors partits que recordo. Reconec que no vaig tenir el millor dia i que vaig pecar d'individualisme degut a les ànsies d'endur-me la pilota a casa amb tots els vostres autògrafs. No tornarà a passar! Millor un pase que un mal xut!!

AAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS

Juarez

Mensajes : 62
Fecha de inscripción : 17/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Efreniki Dc 3 Oct 2012 - 10:07

De debò esteu parlant del partit de dilluns? O potser us confoneu amb l'amistòs de l'altre dia, jajajaja!!!

No, ara en serio, me n'alegro que ho veiessiu tot tan maco. La motivació fa molt per afrontar nous partits. A mi personalment em va encantar aquesta manera de jugar nova que tenim. Rotllo campi qui pugui o "a tomar pol culo", és a dir, pillar la bola i o bé fotre una pilotada a cagar o bé xupar jugadeta sense deixar-la anar ni a hòsties.

Per altra banda, m'agraden molt les notes. El paio que les posa s'ha autoproclamat el millor, the special one, jajajaja! Lo dels quilets de més i lo de "piscinero" també m'ha molat molt, jajajaja! Realment crec que Sanga hauria de tenir millor nota que jo i he de pair el tema que potser va ser el millor partit jugat essent el que menys hi he participat. Això vol dir que potser he de jugar de central i que Perales i Markus avancin línies. Des d'aquí dono ànims al pobret desgraciadet que jugui pel mig.... siguis qui siguis no rascaràs bola així que molts ànims!!!


Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012 Empty Re: Valoració partit dilluns 1 d'Octubre de 2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum