F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

5 participantes

Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Juarez Dc 10 Oct 2012 - 22:17

Aviam xavals. Ja que ningú s'anima, ja faig jo la valoració del partit. S'ha de recordar que el partit va acabar amb golejada local i que els partits durant 10 minuts més que a la meyland!! Tots petats al minut 1!!!1

KAMUI - 6. Poca cosa a fer davant d l'avalantxa que ens va venir a sobre. Potser podria haver fet alguna aturada més així com corregir la posició sota els pals en l'1c1 però poca cosa més a afegir del nostre goalkeeper!

SANGA - 6'5. Entregat com sempre però també va patir amb el gordo cabrón de l'altre equip. No està en la seva millor forma però segur que va a més. Quan va adelantar una mica la seva posició se'l va veure més tranquil i inclús va tenir opció de marcar amb un xut de fora de l'àrea.

JAVO - 6. Va estar una mica perdut tot el partit i va haver de renunciar a pujar per la banda per donar un cop de mà a la defensa. Imprecís en el pase però valent i al xoque, quan fa falta.

MARCUS - 6. Igual que el Sanga, li falta agafar el ritme a la competició. Atent al creuament quan feia falta i fent gala de les seves famoses croquetes va poder adelantar la seva posició alguna vegada. Tot i això defensivament parlant, va patir amb els dos merecenaris rivals.

EFREN - 7. Bona millora individual en respecte al primer partit de lliga. Va ser ambiciós amb el xut i va aconseguir marcar el seu primer gol al campionat. Ha de millorar en la punteria i en les connexions amb les vedettes. Molta movilitat durant tot el partit.

QUIM - 7. Tot i no ser el seu millor partit va aconseguir dos gols al seu casiller personal. Molt actiu en el desplegament físic però malament en les combinacions, com tots els de dalt. Estaria bé que alguna vegada reconeixés que pot ser que l'àrbit tingui raó quan la pilota surt fora.

JUAREZ - 6'5. Partit espés del pitxixi de l'equip. Fa fallar en la precisió dels pases i dels xuts tot i que va marcar un golet. Correcte en la part física, es va a trobar a faltar més combinacions amb les vedettes.

PAGUÍ - SQ. Lesió a l'entrar al camp i l'equip se'n va ressentir ja que no van haver canvis. Esperem que nosigui res i que es recuperi aviat.

Juarez

Mensajes : 62
Fecha de inscripción : 17/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Re: Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Efreniki Dj 11 Oct 2012 - 10:25

Molt bona valoració Juárez!! A més, crec q força encertada quant a puntuacions. Voldria destacar que t'has oblidat de remarcar q, a part del meu primer golet, també vaig fer un mig gol donant una assistència a boca de canó per en Quim però potser q se t'hagi passat x alt pq anaves una mica despistadot, jejejeje! no em facis parlar de les combinacions entre les vedettes q de les 3 ballarines tu vas ser el més lentot a l'hora de fer-ho... de fet, mentre era al camp sentia a la grada cridar: "és en cesc? qui? el dorsal 9 q enlenteix les jugades d'atac, ah! potser sí!" jajajajajajaja!!

No, ara de debò, el partit va estar força bé pq vam provar xuts llunyans, combinacions, centrades, etc... i a mi m'agrada q hi hagi opcions. Tant perillós podien ser els atacants com els defensors q s'animaven a pujar i això és bo per l'equip. Si voleu treure-li ferro a l'assumpte val a dir q sense els dos mercenaris de merda q van entrar a les acaballes de la 1a no haguessin fotut res els putos anglesos de merda aquells o sigui q ja veurem al partit de tornada com s'ho munten pq torni l'Alan Shearar i el Hakan Sukur

Per cert, juguem dilluns. Algú muntarà la convocatòria?? molaria molt q fossin el Mas o el Perales per deixar-nos penjats com dos fuets de la Plana de Vic... pirat

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Re: Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Kamui Dj 11 Oct 2012 - 20:50

Estic d'acord amb les puntuacions menys amb la meva... jo m'hagues fotut un 3... quan van marcar el 3r gol el meu cap va desconectar del partit sense q pogues fer res... i ja no vaig poder tornar a conectar... va haver un moment q pensava q estava al mig de la porteria i quan em vaig adonar estava al costat del pal... fatal...

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Re: Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Massi Dv 12 Oct 2012 - 11:26

No vaig estar al partit però el resulm és: Faltava el Mas en punta.

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Re: Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Sanga Dv 12 Oct 2012 - 16:52

Estic d´acord amb en Juàrez, estic en baixa forma però això és ara. Mica a mica tornaré a ser un animal jejeje. La veritat és que vaig patir amb els professionals dels pebrots el que no está escrit, eren bonissims!! A la propera dues patadetes i a plorar juajuajua garrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa del Tirol. Entre el cansament al no tenir canvis i que eren un bon equip les conclusions negatives de tots en aquest partit no haurien de ser gaires, això tot just ha començat nois.
Al proper partit amb el killer Mas serà diferent.

VISCA EL TIROL
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Valoració partit dilluns 8 d'Octubre Empty Re: Valoració partit dilluns 8 d'Octubre

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum