F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El passotisme passa de taca d'oli

4 participantes

Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  Efreniki Dj 6 Des 2012 - 13:55

Ja n'hi ha prou nanos!

aquest any (l'últim per a mi al Tirol pq no hi ha qui ho aguanti) ens vam aplegar a can catxetes, actualment can primet, i 3 èssers humans q portaven 5 anys passant de tot vam proclamar q es comprometrien i s'implicarien per al bon funcionament de l'equip.

Aquesta lliga, que per cert ens guanya tot cristo, es juga sempre els dilluns. SEMPRE!! per això seria un detall q abans de diumenge ja sabèssim qui ve i qui no.

També no estaria gens malament q no siguem sempre els mateixos q fem convocatòries. De fet, estaria molt guapo que fossin la gent q menys s'ha implicat històricament per acabar aquesta aventura amb un bon sabor de boca...

us passo l'enllaç per si us animeu a mirar el calendari i fer convocatòries:

www.futbol7barcelona.com

AAAAAUUUSSS!!

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty Re: El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  Sanga Dj 6 Des 2012 - 17:44

El link que poses casualment és on et porta la icona de futbol7 barcelona que hi ha a la barra d´inici.....
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty Re: El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  diavolo_quim Ds 8 Des 2012 - 14:39

Com b diu el Sanga no serà per falta de links que no es fan les alineacions ja que aquest link està disponible des de que un any més el nostre amic Sangoski va editar aquest fòrum xq esdevingués una eina útil i engrescadora x la gent; xo x culpa de 3 pelagats sempre estem a l'espera de que passarà!
Jo com el Marcus proposaria una temps límit x contestar i si no s'ha dit res q li petin el cul un mono de la seva amb sifilis i busquem mercenaris!!
diavolo_quim
diavolo_quim

Mensajes : 162
Fecha de inscripción : 20/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty Re: El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  Kamui Dg 9 Des 2012 - 3:15

ja se que em direu q els 4gats son un poux... pero alla al veure q un foro o un canal de facebook no funcionava... ara ho fem via whatsapp... i funciona...

Kamui

Mensajes : 367
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 43
Localización : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty Re: El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  Efreniki Dg 9 Des 2012 - 14:42

Hosti és cert! ni recordava que l'Àlex havia posat el link per facilitar les coses... quin desastre! ni així paios... kamui, segurament els 4 pins no teniu gent com els 3 mosqueters: Òscar, Mikel i Arnau. Jo ho tinc claríssim ja. He pringat pel tema sentiments i demés però no em tornarà a passar. El proper any si algú vol seguir s'haurà de moure i pensar si voleu seguir amb F7 o tirar de futbol sala

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

El passotisme passa de taca d'oli Empty Re: El passotisme passa de taca d'oli

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum