Fins quan ha de durar la broma?
+2
diavolo_quim
Efreniki
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Fins quan ha de durar la broma?
Sé q em faig pesat q sempre penso en el mateix però el cas és q sempre pillo per la mateixa banda....
Aquest any l'Òscar va avisar q no volia fitxa sencera pq punxaria sovint i la veritat és q així està essent. Per altra banda, la baixa d'en Salva ha provocat q quedi mitja fitxa perduda. Tot això està molt bé però a l'organització se la pela ben fort i va cobrar el que havia de cobrar. El misteri és el següent: si hi ha mitja fitxa penjada i ja estem lliures de deutes qui va ser el primo q va posar el q mancava?? Sí paios sí! el de sempre!!
Porteu-me la puta pasta ja!!!!
Aus he dit!
Aquest any l'Òscar va avisar q no volia fitxa sencera pq punxaria sovint i la veritat és q així està essent. Per altra banda, la baixa d'en Salva ha provocat q quedi mitja fitxa perduda. Tot això està molt bé però a l'organització se la pela ben fort i va cobrar el que havia de cobrar. El misteri és el següent: si hi ha mitja fitxa penjada i ja estem lliures de deutes qui va ser el primo q va posar el q mancava?? Sí paios sí! el de sempre!!
Porteu-me la puta pasta ja!!!!
Aus he dit!
Efreniki- Mensajes : 773
Re: Fins quan ha de durar la broma?
i com queda la cosa?? t'hem de pagar una part cadascú? d quanta pasta parlem pedazo de rat!!!
diavolo_quim- Mensajes : 162
https://www.youtube.com/watch?v=Nff0HyGp52w
El problema és q tampoc ho sé ben bé pq crec que l'Òscar ja va pagar una mica més del q li tocava...
Em sonen uns 15 pavos per cap però no ho tinc clar del tot...
Gràcies per contestar Quim!
El problema és q tampoc ho sé ben bé pq crec que l'Òscar ja va pagar una mica més del q li tocava...
Em sonen uns 15 pavos per cap però no ho tinc clar del tot...
Gràcies per contestar Quim!
Digues el que toca per cap i et paguem ja per per tancar el tema d'una vegada Froid.
Aaaaaaus!!!
Aaaaaaus!!!
xevi- Mensajes : 171
Doncs com el Xevi et dic que diguis un preu i paguem!!!
diavolo_quim- Mensajes : 162
digues cuanta pasta i llestos
Kamui- Mensajes : 367
El mateix dic nene
Sanga- Mensajes : 590
Home, jo us diria q toca a 15e per cap però necessito q l'Òscar em digui si hi va posar de més. Cal ser justos q jo no sóc com els del PP, jejejeje! Si dilluns tothom duu 10-15e segur q arribem a la xifra justa
Guapus!
Jo vaig posar 129 euros. La completa son 173, pot ser? Si és aixi falten 44 eurets. Si ho voleu repartir, per mi ok. Però em conteu a mi també, que sortrà un número més molón
Jo vaig posar 129 euros. La completa son 173, pot ser? Si és aixi falten 44 eurets. Si ho voleu repartir, per mi ok. Però em conteu a mi també, que sortrà un número més molón
oscar- Mensajes : 298
Perfecte Òscar!!
ho veus... jo creia que faltava més. Llavors aprofiteu la oferta de la patacada/garrotada/clatellada de gener que us surt a 5 pavets per cap.
No us la deixeu perdre pq sinó....https://www.youtube.com/watch?v=Nff0HyGp52w
ho veus... jo creia que faltava més. Llavors aprofiteu la oferta de la patacada/garrotada/clatellada de gener que us surt a 5 pavets per cap.
No us la deixeu perdre pq sinó....https://www.youtube.com/watch?v=Nff0HyGp52w
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum