Dit i fet nanos
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Dit i fet nanos
Ja he re-linkejat la icona de futbol7 barcelona. Si li foteu aneu a parar on toca, per fi.....
Gràcies a qui ho fagi servir
Per cert, li han donat un gol al Mas!! Es verídic o li han fotut el golàs d´en Paguí? Mas ets un Déu!!!!!
Si voleu mirar-ho cliqueu a la lupa al costat del resultat jajajaja.
Gràcies a qui ho fagi servir
Per cert, li han donat un gol al Mas!! Es verídic o li han fotut el golàs d´en Paguí? Mas ets un Déu!!!!!
Si voleu mirar-ho cliqueu a la lupa al costat del resultat jajajaja.
Re: Dit i fet nanos
perfect
Kamui- Mensajes : 367
Gràcies Àlex! Als q fem les convocatòries ens serà molt pràctic, oi Òscar, Mikel i Arnau???
Per altra banda, això de les estadístiques és una puta pena! recordo q en la fase anterior al Juárez li sumaven gols d'en Quim i meus i, fins i tot, havia vist com a estrella del partit a en Kamui i en Mikel q amb tots els respectes.... jajajajjajajaja!!!
Almenys m'han comptat el gol fantasma q vaig fotre i q després a mitja nit va sortir a l'Efectivament
Quin àrbitre més fill de puuuuta!!! L'hagués pelat!! Em va desquiciar i demano disculpes
https://www.youtube.com/watch?v=10SG6DGteCw
Per altra banda, això de les estadístiques és una puta pena! recordo q en la fase anterior al Juárez li sumaven gols d'en Quim i meus i, fins i tot, havia vist com a estrella del partit a en Kamui i en Mikel q amb tots els respectes.... jajajajjajajaja!!!
Almenys m'han comptat el gol fantasma q vaig fotre i q després a mitja nit va sortir a l'Efectivament
Quin àrbitre més fill de puuuuta!!! L'hagués pelat!! Em va desquiciar i demano disculpes
https://www.youtube.com/watch?v=10SG6DGteCw
Efreniki- Mensajes : 773
aquell partit jo vai fer un partidas!!!! i vosaltres no maracaveu ni un gol al arc iris!!!!
Kamui- Mensajes : 367
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum