Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana
+2
Sanga
Efreniki
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana
Joves tirolesos!!
Com que hem fitxat el Salva al mercat de tardor a tot aquells que vau afluixar 5€ x cobrir aquesta despesa us ho hauré de retornar. Feu-m'hi pensar i us els aniré donant, ok?
Siaaaauuuuussss!!!
P.D.: Estic esperant les equipacions per l'escola i com que la comanda és prou elevada em regalaran una pilota com la de l'any passat. Aprofitaré per agafar-ne una de F7 per poder escalfar.
Com que hem fitxat el Salva al mercat de tardor a tot aquells que vau afluixar 5€ x cobrir aquesta despesa us ho hauré de retornar. Feu-m'hi pensar i us els aniré donant, ok?
Siaaaauuuuussss!!!
P.D.: Estic esperant les equipacions per l'escola i com que la comanda és prou elevada em regalaran una pilota com la de l'any passat. Aprofitaré per agafar-ne una de F7 per poder escalfar.
Efreniki- Mensajes : 773
Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana
Perfecte així tenim pilota.
Sanga- Mensajes : 590
puta mare lo de la pilota crack! aixi no serà tan dramàtic començar els partits jeje.
Amb el tema pasta proposo una cosa, a veure què hi dieu: fem una trobada de tarda / nit un dia que més o menys ens ho poguem muntar tots, i ens ho gastem tot fent unes birres de germanó.
Hauriem de buscar un lloc barat clar!! si no els 5 euros duraràn lo que yo me sé però potser podriem fer un canyetes a 1 euro o un birres a sants, no? Ahí lo dejo, si no us sembla bé, doncs 5 eurets pa la saca i a correr, cap problema
aus, puts!
Amb el tema pasta proposo una cosa, a veure què hi dieu: fem una trobada de tarda / nit un dia que més o menys ens ho poguem muntar tots, i ens ho gastem tot fent unes birres de germanó.
Hauriem de buscar un lloc barat clar!! si no els 5 euros duraràn lo que yo me sé però potser podriem fer un canyetes a 1 euro o un birres a sants, no? Ahí lo dejo, si no us sembla bé, doncs 5 eurets pa la saca i a correr, cap problema
aus, puts!
oscar- Mensajes : 298
I encara que no hi estigui d'acord la gent , podem quedar igualment per fer birres i riure una estona, joder!!!
Per cert, encara hem tens que signar el còmic, Oscar.
Visca el Tirol!!!
Per cert, encara hem tens que signar el còmic, Oscar.
Visca el Tirol!!!
xevi- Mensajes : 171
a mi també sr Perales, però, no se on ho podràs fer perquè tot es molt negre. je je je
marcus- Mensajes : 408
Tema birres no em sembla gens malament....no senyor jejejejeje
El tema birres, com no, em sembla un planazo!
Ara bé, pregunto, veritat que hi ha d'haver un 2on pagament en breu? No és més llógic descomptar del 2on pagament els 5 euros i llestos?
Així no hi haurà problema en beure birres fins l'infinit...
Ara bé, pregunto, veritat que hi ha d'haver un 2on pagament en breu? No és més llógic descomptar del 2on pagament els 5 euros i llestos?
Així no hi haurà problema en beure birres fins l'infinit...
La idea del mas potser és la més lògica xo x mi com volgueu. l'altre dia vaig descobrir q vora casa meva hi ha una terrasseta on els findes tenen mitjanes de san miguel a 1€ i ràpid vaig pensar en vosaltres, jejejeje! El q sí em fotria gràcia és un dia de partit portar-vos a un bar d pl maragall mitiquissim on conec algun cambrer i tenen les millors tapes q he tastat mai
Poca broma amb el que dius Efrén que jo pensava pel meu aniversari fer un rotllo com el día del Barça-Arsenal a un bar "birrero". Tipus birrilles baratilles i no sopars copiosos. Ja ho mirarem.
Doncs.... puc preguntar-ho. Em sembla q no reserven taula xo potser alguna cosa es pot fer.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum