F.C AUS TIROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

+2
Sanga
Efreniki
6 participantes

Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Efreniki Dj 7 Oct 2010 - 10:26

Joves tirolesos!!

Com que hem fitxat el Salva al mercat de tardor a tot aquells que vau afluixar 5€ x cobrir aquesta despesa us ho hauré de retornar. Feu-m'hi pensar i us els aniré donant, ok?

Siaaaauuuuussss!!!

P.D.: Estic esperant les equipacions per l'escola i com que la comanda és prou elevada em regalaran una pilota com la de l'any passat. Aprofitaré per agafar-ne una de F7 per poder escalfar.

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Sanga Dj 7 Oct 2010 - 17:19

Perfecte així tenim pilota.
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  oscar Dv 8 Oct 2010 - 0:12

puta mare lo de la pilota crack! aixi no serà tan dramàtic començar els partits jeje.

Amb el tema pasta proposo una cosa, a veure què hi dieu: fem una trobada de tarda / nit un dia que més o menys ens ho poguem muntar tots, i ens ho gastem tot fent unes birres de germanó.

Hauriem de buscar un lloc barat clar!! si no els 5 euros duraràn lo que yo me sé Smile però potser podriem fer un canyetes a 1 euro o un birres a sants, no? Ahí lo dejo, si no us sembla bé, doncs 5 eurets pa la saca i a correr, cap problema Smile

aus, puts!

oscar

Mensajes : 298
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  xevi Dv 8 Oct 2010 - 7:11

I encara que no hi estigui d'acord la gent , podem quedar igualment per fer birres i riure una estona, joder!!!
Per cert, encara hem tens que signar el còmic, Oscar.
Visca el Tirol!!!
xevi
xevi

Mensajes : 171
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 43

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  marcus Dv 8 Oct 2010 - 10:27

a mi també sr Perales, però, no se on ho podràs fer perquè tot es molt negre. je je je
marcus
marcus

Mensajes : 408
Fecha de inscripción : 17/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Sanga Dv 8 Oct 2010 - 15:56

Tema birres no em sembla gens malament....no senyor jejejejeje
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Massi Dv 8 Oct 2010 - 18:05

El tema birres, com no, em sembla un planazo!

Ara bé, pregunto, veritat que hi ha d'haver un 2on pagament en breu? No és més llógic descomptar del 2on pagament els 5 euros i llestos?

Així no hi haurà problema en beure birres fins l'infinit...

Massi

Mensajes : 267
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 43
Localización : Flat Mate Poble Sec

http://www.art3pro.es

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Efreniki Ds 9 Oct 2010 - 13:41

La idea del mas potser és la més lògica xo x mi com volgueu. l'altre dia vaig descobrir q vora casa meva hi ha una terrasseta on els findes tenen mitjanes de san miguel a 1€ i ràpid vaig pensar en vosaltres, jejejeje! El q sí em fotria gràcia és un dia de partit portar-vos a un bar d pl maragall mitiquissim on conec algun cambrer i tenen les millors tapes q he tastat mai

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Sanga Ds 9 Oct 2010 - 16:59

Poca broma amb el que dius Efrén que jo pensava pel meu aniversari fer un rotllo com el día del Barça-Arsenal a un bar "birrero". Tipus birrilles baratilles i no sopars copiosos. Ja ho mirarem.
Sanga
Sanga

Mensajes : 590
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 43
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Efreniki Dg 10 Oct 2010 - 13:11

Doncs.... puc preguntar-ho. Em sembla q no reserven taula xo potser alguna cosa es pot fer.

Efreniki

Mensajes : 773
Fecha de inscripción : 16/11/2009
Edad : 44
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana Empty Re: Retorn de l'abonament de la mitja fitxa jordiana

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum